V tomto článku se Vám pokusíme zjednodušeně popsat Vaše práva při nákupu šperků v našem internetovém obchodě. Zejména bychom se chtěli věnovat právu na vrácení zboží ve lhůtě 14 dní. Odkaz na obchodní podmínky, kde je vše popsáno dle zákona naleznete ZDE.
Veškeré své POŽADAVKY NA VRÁCENÍ, VÝMĚNY ČI REKLAMACE nám prosím POSÍLEJTE TÍMTO FORMULÁŘEM >>.
Jedná se o rychlejší a méně chybový způsob. Vašemu požadavku bude přiděleno číslo, které prosím vložte do zásilky ke zboží, které budete reklamovat případně chtít jakkoli upravit.
Nyní si pojďme popsat situace, které mohou nastat bez právnických paragrafů a nejasných formulací.
Jednoduše řečeno, pokud si šperky nechcete z jakéhokoli důvodu ponechat, můžete nám je zaslat či osobně zanést na některou z našich prodejen do 14 dní od koupě a my Vám urychleně nejpozději do 14 dní po obdržení zboží vrátíme peníze. Pokud Vás zaujal jiný šperk je samozřejmě provést výměnu s vrácením přeplatk či doplatkem rozdílu. Vracený šperk musí být pochopitelně nepoškozený, abychom jej mohli nabídnout dalšímu zákazníkovi. V případě, že by se Vám šperk podařilo poškodit zajisté najdeme řešení, jen nemůžeme garantovat, že bude zdarma.
U šperků vyrobených na zakázku není ze zákona na vrácení peněz nárok. Nicméně v případech, že šperk bude nenošený budeme se snažit s Vámi najít řešení, jak Vám vyjít vstříc tak, aby jste dostali zpět své peníze a my mohli šperk prodat dalšímu klientovi.
Nejsnadnější cesta jak nám vrátit zboží je zaslat jej doporučenou zásilkou, nebo cenným psaním České pošty. Zásilku pojistěte minimálně na hodnotu uvedenou na faktuře. Adresu pro zaslání naleznete na faktuře v rámečku vlevo nahoře. Pro jistotu ji uvádíme i zde: Brilas Group s.r.o., Tečovská 1052, 76302 Zlín 4.
Do zásilky společně s vraceným zbožím vložte kopii faktury a také přiložte průvodní dopis s popisem Vašeho požadavku. Nechce se Vám psát průvodní dopis? Nevadí stačí, když nám pošlete email na adresu info@snubni-prsten.cz a napíšete nám číslo Vaši objednávky (variabilní symbol na FA) a informaci o tom, že si přejete odstoupit od kupní smlouvy.
Vždy od nás obdržíte celou kupní cenu za objednané zboží. Dále k ceně připočítáme nejnižší cenu za poštovné, kterou nabízíme a tu Vám také zašleme. Nejlépe si celou situaci vysvětlíme na příkladu. Zakoupili jste si u nás zboží v hodnotě 1590 kč a zvolili jste si dopravu na dobírku od společnosti PPL. Tento způsob dopravy Vás stál 138 Kč. My Vám zpět, ale vrátíme pouze 69 Kč což je částka, kterou jste za dopravu mohli zaplatit, kdyby jste zvolili PPL nebo Českou poštu, ale bez dobírky. Na účet Vám tedy pošleme 1590 Kč za nepoškozené zboží a 69 Kč za nejnižší cenu dopravy, kterou nabízíme.
Zakoupili jste šperk, který dle Vás není v požadované kvalitě nebo dokonce vykazuje viditelnou vadu? V tomto případě je potřeba nás kontaktovat do uplynutí zákonné lhůty s popisem vady a zaslaným zbožím. Vaši reklamaci vyřídíme do 30-ti dní.
V jasných případech vyřizujeme reklamace co nejdříve. V případě nejasných reklamací je nutné zboží zaslat výrobcům, kteří vyhotoví posudek, podle kterého my následně postupujeme. Víme, že reklamace není pro zákazníka jednoduchý a příjemný proces, a proto se vždy snažíme postupovat co nejrychleji a s co největším ohledem na zákazníka. Výsledek reklamace pro Vás může být pozitivní, tedy že bude reklamace uznána a Vy budete mít nárok na nový šperk nebo vrácení peněz. Negativním výsledkem může být zamítnutí Vaší reklamace. Nejčastějším důvodem pro zamítnutí reklamace je mechanické poškození zboží, tedy situace, kdy dojde k poškození šperku nevhodným či nešetrným zacházením. Lidově řečeno, šperk by se něměl stejně jako značkové oblečení nosit při koupání v bazénu či moři, při sportování, kdy s hodně potíme a při různých pracech, kde může dojít k mechanickému poškození.
Reklamované zboží pošlete prosím spolu s kopií faktury (můžete si vyžádat její kopii na info@brilaska.cz) a přiložte také číslo požadavku, který jste vytvořili ZDE na adresu naší firmy: Brilas Group s.r.o., Tečovská 1052, 76302 Zlín 4.